Alla inlägg under februari 2012

Av Maddä Andersson - 20 februari 2012 18:56

sitter och funderar lite här. Ledig i dag, inte så skönt faktiskt, hade nog häldre jobbat. Har badat lite och har nog äntligen fått ur färgen i håret ordentligt! Tog nog bara två extra tvättar, innan all överflödig färg nu har lämnat min hårbotten.


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu? fröknarna ska få springa i sina bollar. Tjuven börjar äntligen att lära sig ! Känner mig lite som en stolt mamma ^^ Hon har varit livrädd av den där bollen, har nästintill knappt vågat röra sig, typ suttit i fosterställning och vaggat fram och tillbaka xD Disel är också jätteduktig :) Hon fattade väldigt fort. Men den som vinner är ju fortfarande Agda ! Värsta värsta räsermusen alltså !


I morgon är det jobb igen, SKÖNT!!!! Och det är inte alls långt kvar innan man slutar här... var fan har tiden tagit vägen ??? O.O Poff sa det bara... Och så håller Anna och Tiger på att planera något... till MIG... och jag HATAR att inte veta !!!!! Jag blir galen ! Men bara att hålla tummarna nu att jag blir ledig då så jag får se vad det är dom håller på med... dom små liven <3



aja.. nu ska jag väl kanske ta en smörgås och lyssa på musikguiden på P3..


Hej svejs !


 

Detta är lilla Tjuven :)

Av Maddä Andersson - 7 februari 2012 21:08

sitter i soffan och kollar på house. det var ett tag sedan, brukar ju alltid jobba, men i dag är jag ledig.


Ska säga hej och välkommen till två små fröknar vid namn Disel och Tjuven. den sistnämnda är vit och svart och det ser ut som att hon har en mask över ögonen ^^

Fick ju ta bort Doris, min lilla flicka. var ju och hämtade båda två hemma hos anna för en vecka sedan, och såg då att hon hade en knöl, och under en vecka har den nästan växt tre gånger i storlek. Säkerligen var det en juvertumör, och jag kände att det var lika bra att ta bort henne. Har ingen lust att operera något sådant där litet, dom är svåra att sköta om eftersom möss hela tiden rör på sig.

Men det var faktiskt väldigt jobbigt, bara för en sådan här liten sak. Att man grinar när hunden går bort eller så, det förstår jag, men för en mus ???? Aja, doris var verkligen en söt liten fröken och jag kommer sakna henne.


I morgon är det personalfest, får se vad det har att erbjuda.



Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards