Alla inlägg under augusti 2012

Av Maddä Andersson - 22 augusti 2012 19:25

sitter i soffan och tittar på family guy, helt jävla knäpp serie men älskar det! ska väl snart ta in hästarna också.


Jobbar just nu som "mattant" på dagiset i söderbärke. Trivs jättebra där :) men ska bara vara där tills nästa fredag, så vad händer sen i mitt liv? bara fortsätta att leta jobb och hoppas att man får ett någonstans. vill ju flytta hemifrån och skaffa mig eget ! :) skulle vara underbart, sedan så ska jag samla ihop pengar och äntligen skaffa mig min drömhäst ^^


Fick ju ta bort lilla Disel förra veckan eftersom hon hade en juvertumör, och den var jäkligt stor, otur... Och så väntar jag på att Agda ska säga godnatt, men hon kämpar på, och nu har blivit finare i pälsen och lagt på sig liiite vikt. Dock så tror jag att hon har tappat hörseln, blivit döv :( Men hon är ju en gammal tant <3


Nu ska jag fortsätta att titta på teven och kanske ta något att äta.

hej svejs !

Av Maddä Andersson - 12 augusti 2012 18:04

 


Come into focus
Step out of the shadows
It's a losing battle
There's no need to be ashamed

Cause they don't even know you
All they see is scars
They don't see the angel
Living in your heart

Let them find the real you
Buried deep within
Let them know with all you've got
That you are not your skin

Ovido - Quiz & Flashcards