Alla inlägg under mars 2012

Av Maddä Andersson - 17 mars 2012 10:41

trött som tusan är jag. Men ska ta tag i lite damsugning av lägenheten, det behövs !

Sedan så blir det att jobba på hyttan i dag igen, tänk, nu är det mindre än en månad kvar av denna säsing, var tusan har dagarna, månaderna och veckorna tagit vägen? Sjukt fort har det gått, men jag har trivit som tusan här!


En annan nyhet är att jag ska på rekryteringsdag på Cinderella Viking Line, den 1 april... låna pappas gps så jag hittar dit... ner till sthlm gör jag, men sen då ? Lokalsinnet är ju inte det bästa här.. nej nej... som när jag och tiger för flera hundra år sedan var i ludvika och ett par frågade var intersport låg... vi pekade mot ett håll vi var helt säkra på att det låg. Det jäkliga var att när vi gick ner nästa gata så låg affären där.. stackars par som vi "hjälpte", vi pekade åt helt fel håll.. ><


Men nu ska jag ta och sätta lite fart. hej svejs !

Av Maddä Andersson - 3 mars 2012 23:46

sitter i soffan som vanligt och kollar på svampbob! har inte uppdaterat på hur länge som helst, men det har varit krångel med internet och skit så det har inte blivit av. ledig i dag från jobbet så jag åkte in till ludvika och hälsade på storebror och sofie :) och såg gick jag runt lite på stan och kollade, köpte mig ett par skitfula helretro solglasögon XD dundersköna är dom ! Köpte även ett hängbo åt mössen... jävla bortskämnda fröknar !!! såg även åtta små undersöta musungar på djuraffären.. fick springa därifrån, annars hade jag nog köpt allihoppa!

i morgon är det personalfest, undrar vad jag ska ha på mig... visst ja, jag fyller år också... jävlar... dra täcket över huvudet och inte röra mig å¨hela dagen... tror nog jag skippar festen ><


längar som satan tills vi åker !!! dessvärre vet jag fortfarande inte vart vi ska eller vad det är... jobbigt !






Agda och Disel :=)


 

Ovido - Quiz & Flashcards