Alla inlägg under november 2011

Av Maddä Andersson - 30 november 2011 17:26

Sitter i köket i stället och väntar på bättre tider. Hatar mig själv verkligen. Vet i.te hur jag ska göra. Min psykolog säger att jag är duktig så vill uag bara skratta. Alltså hör hon inte vad jag säger ?! Jag orkar inte städa lägenheten, jag orkar i.genting !! Helst av allt skulle jag vilja ligga under täcket hela dagarna och sova bort livet.Men måste ändå säga att du har lite för stor kontroll över hur det ska se ut. Jag trivs med skit i hörnen. Och jag vet att jag bor under ditt tak, och att jag får bestämma själv när jag flyttar henifrån... Men ändå.. jag vet inte vad jag ska görannnMåste säga ATT jag skriver från mobilen och vi är under träning för hur man stavar

Av Maddä Andersson - 20 november 2011 14:20

Ja, vädret är ju absolut inte det bästa i dag >< Men men. I går vad det en skön dag :) Åkte hem till Carro och så käkade vi en massa godis och kollade på film :) X-Men First Class, men ska aldrig se den igen innan jag ska somna. Andra gången som jag drömde så jävla konstigt tack vare den filmen ... jaja.

I dag har vi kollat lite på X-Men Orgins sedan åkte vi till pärlby och hälsade på nicko :) Fin häst !


Snart ska jag åka hem och hålla på med mina små fröknar :) saknar dom ju ! Ursh om jag inte får ha med dom till boendet i vinter :( Nog för att anna kommer ta hand om dom, men det är ju mina två flickor ju <3


jaja, sluta svamla nu hej svejs !

Av Maddä Andersson - 9 november 2011 08:34

Är så himla dålig på att uppdatera här. jag vet. Men det har inte hänt så mycket i mitt liv.

Har börjat praktiserat på väderbacken nu i alla fall. Är på ridskolan och fixar med hästarna och hjälper barnen, inte för att det är riktigt min grej, men det är väl bara så det är antar jag :P Att hålla på med småbarn, det är inte min grej.


Sitter och lyssnar på morgonpasset i p3, ska snart äta frukost och sedan ska jag börja städa här hemma innan det är dags att åka in till smedjebacken och fortsätta dagen där. Sjuk är jag på väg att bli också ><

Ovido - Quiz & Flashcards