Alla inlägg under augusti 2009

Av Maddä Andersson - 31 augusti 2009 18:27

Japp, var upp till ludvika i dag med fia. Kollade runt lite, köpte en jättesöt bh :) Sedan en ny mössa och ett par vantar, så nu jävlar kan det bli kallt x)


sitter inne i smb, väntar på att tiger ska komma hem från borlänge, så ska vi sova uppe i lägenheten :) I morgon är man ledig ^^ har man tur så kommer man att bli ledig varje tisdag, men sådan tur har man väl inte :P Ska väl äta lunch i skolan, sedan ska man väl sitta på körskolan i några timmar. Måste börja med det nu.

Var och hälsade på hästen i går, pratade med camilla, han ska snart få skor, så man kan börja rida. ska ha igång han minst tre gånger i veckan, eftersom man har så mycket annat som man ska göra. Men det fixar sig, han är gammal så han behöver inte gå så mycket :P



Å snälla vän, gör inget som du kommer få ångra, det är inte värt ett försök..

Av Maddä Andersson - 26 augusti 2009 08:10

japp, nu sitter man i skolan precis som vanligt.. tråkigt ! trött som fan är jag åxå, redan lite trött på skolan... eller nej det är jag inte, jag är fan glad att vara tillbaka här ju. Ska stå i köket i dag, och i morgon är det beställning.


Robin följde med hem till mig för första gången i går, så han fick träffa lilla hästen och stora hästen. han var lite rädd för den stora, och idioten skulle väl gå bakom hästen >< men men, han får väl skylla sig själv i fall något skulle hända :P hahah !


Ska nog ta cykeln till stallet i dag, i vibberbo, och hälsa på hästen. Ska väl börja sätta i gång han, ska bara se ifall han har ett par skor på sig :P


Sover dåligt på nätterna gör jag åxå, har så himla mycket att tänka på, fattar inte hur jag ska kunna få allt att fungera. Och det gör mig rädd, för jag vill inte lägga av med något av det jag håller på med. Men det finns inte tid till det, jag fattar inte... det är som en stor jävla klump i bröstet som bara växer och jag fattar inte vart jag ska göra av det någonstans. Jag vill inte känna ånger, jag vill känna mig fri till att göra allt, till att ha tid till allt. Men jag känner att det kommer jag nog inte att ha..... Hur fan ska jag klara av det här ?

Av Maddä Andersson - 25 augusti 2009 12:41

sitter i skolan, var ledig i dag, men drog hit för att äta mat. sov hos robin i natt, finns inte så mycket mat där :P men men, ska dra ner till banken snart för att skaffa en sådan där dosa så att jag kan betala mina räkningar.


Men nu ska jag ut med anna :)

hej svejis

Av Maddä Andersson - 24 augusti 2009 14:30

japp, sitter i skolan nu. första dagen med riktiga lektioner.. eller riktiga och riktiga, började med en lektion på morgonen, fick sedan reda på att lektionen mellan frukost och lunch var inställd, så man satt och gjorde ingenting. Hade sedan matte, klarade av ett prov, så nu har jag bara två prov kvar att göra, sedan är jag klar med matte a och sedan ska jag inte ha matte något mer ! Jippi :D


Ska snart ta och klippa mig :D

Av Maddä Andersson - 22 augusti 2009 23:25

jag känner att jag inte är mig själv just nu.

På grund av rädsla.

På grund av en massa skuldkänslor, som jag snart kommer ha lärt mig att leva med.


Jag är rädd, för mitt liv har tagit en vändning som jag inte känner igen. Rädsla för känslor, för nya saker, för att något nytt har kommit in i mitt liv. jag har ju klarat mig själv så länge, och så nu.. det är bara att ställa om sig, lära sig att man inte är själv längre.

Av Maddä Andersson - 20 augusti 2009 14:09

japp, så har man slutat skolan för denna dag. var köksdag i dag igen, gjorde bort oss så inåthelvete med maten xD ville inte riktigt ställa ut den, fast det blev inge fel i smaken eller så, vi gjorde bara bort oss när vi skulle fixa den, låt det koka lite för länge... kanske lite alldeles för länge. men smällar får man ta.


blir väl inte så mycket som man ska göra i dag, ska väl sitta inne och titta bara. Blir nog att sova hos robin i natt igen. ledig i morgon, skönt som fan ^^


men nu ska jag dra, puss på er allihoppa 

Av Maddä Andersson - 19 augusti 2009 16:35

i dag var det första köksdagen i skolan för detta år. Typ fullt i köket, fanns inte så mycket att göra, ganska skönt ändå.


Just nu sitter man hemma, har gjort det sedan kl var två, och nu såg jag att kl inte var så mycket. trodde att den var typ 18 eller så. ska nog hem till robin sen. sov hos han i natt, bråkade med morsan om något så jävla litet att... jag vet inte ens vad jag ska säga. så jag ringde till carro och johan, och vilka gullungar, dom kom och hämtade mig ute i skogen :) så man drog hem till robin.


men men, nu har jag tråkigt, ska väl ta och hitta på något snart tror jag.

hej svejs

Av Maddä Andersson - 17 augusti 2009 21:22

Ja, i dag var det första dagen i skolan. kändes väl ganska värdelöst, för man gick dit till tio, bara för att få reda på att rektorn vill att vi ska minska på frånvaro, och sedan fick man reda på att man är ledig i morgon och på fredag. Känns ju bara jippi, orkar inte vara ledig nå mer >< så man satt ett tag skolan ,ed anna och robin, sedan drog vi en pizza där typ hela lärarkåren satt och åt ^^Väntade sedan hemma vid robin på att morsan skulle komma och hämta mig.

Så sedan dess har man inte gjort ett piss, funderar på vad man ska hitta på i morgon ><


men men, nu ska jag dra, hoppas jag hittar på något roligt, vilket inte är troligt ><

Ovido - Quiz & Flashcards