Alla inlägg under september 2013

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel.

Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tror jag kommer gå bra, gångavstånd till jobbet :) Just ja, har fått jobb också, som stallpersonal på Väderbacken, så skönt att få vara med hästarna, veta att dom kan då inte svika en, snacka skit bakom ryggen eller glömma av en. 

På fredag ska jag åka en lång tur och kolla på en hund, får se om han följer med hem. Fast det har jag redan bestämt att han ska :P



I hope you're unhappy and hurting inside
I want you to choke when you swallow your pride
Lay in your coffin and sleep with your sins
Give me the nails and I'll hammer them in

Ovido - Quiz & Flashcards