Alla inlägg under september 2012

Av Maddä Andersson - 7 september 2012 10:22

okej, det är väl mer förmiddag, men för mig är det morgon.

Och jag har väl inte sovit nå bättre i natt heller, man det kanske tar någon dag innan det blir bra ? 

Har i alla fall drömt en hel massa soom vanigt :P jaja. Men det känns inte som att jag får någon bakfylla av tabletterna, är precis lika trött som jag alltid är på morgonen ^^ Men får ge det någon dag så kanske det blir bättre.


I dag så ska jag in till arbetsförmedlingen.. jippi...  Efter det ska jag upp till väderbacken och hälsa på lite där :) sedan ska jag nog se film med anna, har inte fått svar av tiger än. men kidnappar henne ! HAha ! :P


hej svejs, hörs någon gång

Av Maddä Andersson - 6 september 2012 11:08

det var det jag fick i dag när jag gick till läkaren. En ny medicin som är jävligt dyr! väntar tills nästa månad med att köpa den, plus att jag fick en helt ny medicin som jag varit emot i så många år, men har nu gett upp mot den. En mild medicin så jag kan sova på nätterna, och hoppas att jag ska slippa mina mardrömmar. Det är så jäkla tungt, att drömma. Vakna i panik nästan varenda dag, drömma om människor som inte finns längre, i tron på att det är det dom gör. Men jag vet inte riktigt om jag vågar ta medicinen, har hört så mycket fel om den. Är det någon som kan ge mig bra exempel eller så? Inte för att jag tror det, inte många som komenterar mina inlägg.. nog för att jag förstår dom..


jahapp, vad ska jag hitta på nu? åka hem till mamma och ligga i soffan och slåss mot ångesten? Är så fruktansvärt trött på den! och blir det för mycket, ja då blöder jag näsblod >< fiiint de..

Jag önskar jag kan ändra världen så som den ser ut. Önskar att jag kan göra den bättre , för mig och mina medmänniskor. <3



ett pluss i kanten är att jag ska på interjuv på söndag, håller tummarna! känner att jag vill lägga benen på ryggen ett tag, se något nytt och glömma.



Ovido - Quiz & Flashcards