Alla inlägg under juli 2009

Av Maddä Andersson - 26 juli 2009 22:10

japp, i dag har man jobbat, eller det har man gjort hela veckan. men det har varit kul och allt har gått bra utan någon som skäller för något som man inte gjort. men men, inte så många dagar kvar, sedan har man lite lov.


och så var man hos finaste i går åxå efter jobbet, han var så snäll så han kom in till smen, jag bjöd han på pizza, sedan satt vi vid hamnen ett tag och tittade på världens FETASTE SPINDEL !! O.O jag trodde jag skulle dö >< sedan gick vi hem till honom och pratade och jag satt vid datorn. vad rolig jag kan vara eller hur ? :P hahah !


men nu ska jag dra puss på er

Av Maddä Andersson - 22 juli 2009 09:07

sitter själv hemma hos robin igen, har åkte och jobbade kl sju. Men det var svårt att släppa taget om honom, jag vill inte att han skulle gå, för jag vet inte när jag får träffa honom igen, jag åker ju i dag, och vi jobbar om varandra hela tiden. Så jag vill inte åka härifrån, jag vill vara kvar. Jag har mått så bra sedan jag kom hit, men hem måste jag ju någon gång. Men när har vi tid att träffa varandra igen, när skolan börjar ? kanske, det är inte så långt kvar i alla fall, men jag kommer då att ha nedräkning, och då kommer det att ta längre tid. Men antar att det bara är att hålla ut.


Dom här senaste dagarna har verkligen varit bra för mig. Jag har aldrig öppnat mig så här fort för en annan människa förut, och det var nog därför som jag var så ledsen i går. Jag ville inte sova, jag stirrade bara på klockan och för varje minut så var det närmre tiden som min buss går härifrån. Jag har aldrig haft den där känslan. Oftast när jag har varit hemma hos personer så vill jag hem efter bara en dag, men inte nu.. jag vet inte vad som har hänt med mig, något är det som får mig att bli sårbar, utan att riktigt skämmas för det.


men nu måste jag börja göra mig i ordning, äta fruksot, packa mina saker och sedan vänta på bussen. jag har ångest, jag vill verkligen inte åka härifrån.

Av Maddä Andersson - 21 juli 2009 16:06

men nu har robin kommit hem :D han ska få göra mat till mig sen ^^ inte tänker jag göra nå mat i alla fall, den saken är klar :P hahah ! men men, har precis ätit glass, tittar på simpson, älskar det programmet. Men nu ska jag väl ta och vara lite social ^^


puss på er allihoppa <3

Av Maddä Andersson - 21 juli 2009 11:33

japp, sitter ensam hemma hos robin, han är och jobbat. Stack när kl var sju i morse, men jag somnade om tills teddy väckte mig. Sedan skickade bästaste johanna ett sms och frågade om jag skulle med ut och gå :) klart att man ville det, har inte sett henne sedan skolan slutade. var så himla skönt att få träffa och prata med henne igen. så vi gick i nästan en timme och bara pratade :) så nu längtar man ännu mer tills skolan börjar, för vi kommer inte att hinna träffas nå mer :( men så är det när man har jobb och så.


för första gången sedan jag gick i åttan, då jag gjorde allt för att bevisa att jag fanns, så känner jag mig som en människa. jag har låtit mig vara sårbar, berättat om mig själv, något som jag inte gör. ofta drar jag till med lögner, jag vill inte visa hur jag är. Men nu, för första gången på flera år, känns det okej att visa känslor, att visa vem jag är. Jag är en människa igen, även om det känns konstigt, så kommer jag att våga leva igen.


Alla ljuger, mest för att skydda sig själva eller någon annan. puss på er allihoppa <3 

Av Maddä Andersson - 20 juli 2009 15:36

just nu sitter jag ute i säfsen hemma hos robin :) vet att jag inte är så duktig på att uppdatera min blogg, men känner att jag inte har ork eller tid att göra det. sedan så händer det väl inte så mycket nytt i mitt liv, jobbar nästan varje dag. Det var riktigt drygt ett tag, eftersom jag fick skäll för något som jag inte gjorde, och jag blev tolvsbos hackkyckling. Men nu har det ändrats igen. Dom har hittat en annan att hacka på, så nu är jag den lilla gullungen igen.


Snart ska jag och robin gå och köpa lite godis, eller jag ska ha det i alla fall :) känner att jag behöver lite socker i min kropp. Kom hit i går, vi såg på flera filmen, bland annat king kong, har sett den förut, men det var på tiden att se den igen, så jävla bra !!!! sedan såg vi på bröderna grimm, kunde ha varit bättre kan jag säga. Skulle se på hemsökta hus som började kl tolv, men jag somnade efter en kvart, så då tyckte robin att vi skulle ta och sova. hihi.


nu verkar robin vara klar för att dra, så jag får väl ta och skriva klart snart. vet inte vad jag ska skriva mer. Älskar min nya tatuering i alla fall :D blev nöjd med den, tur det ^^

vill ut och festa igen med arvid och anna, tyckte att vi hade det kul sist vi var ut :) i alla fall när vi skulle äta makaroner när vi kom hem .. arvid var lite trött kan man allt säga... :D hahah !


nä nu ska vi dra och köpa godis :D



puss på er allihoppa :D jag har en mobil, hör av er :D <3

Av Maddä Andersson - 3 juli 2009 17:09

japp, vaknade kl sju i morse av att det åskade, gick då ner till stallet där morsan var och släppte ut hästarna, sedan gick jag å la mig igen och lyssnade på åskan och somnade om till halv nio. Sedan var det bara att byta och om göra sig i ordning för jag morsan och lillasyster åkte upp till falun. jag skulle dit och röntga knät kl 13, så vi åkte tidigare så vi skulle hinna gå på stan lite. Köpte mig en ny tunika, ett nytt linne, ett par nya skor och två skärp.


sedan åkte vi till lassarettet och kom in till röntgen ganska så fort, fick ligga inne i den där tuben i en tjugo minuter så jag somnade så gott i det där jävla oljudet som den där maskinen åstakom >< man trodde att man låg inne i en lastbilsmotor.

Nu så sitter jag hemma hos pappa och tittar på creepschool :D så länge sedan man såg det alltså :)


call me änybody, jag har lite tråkigt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards