Alla inlägg under april 2012

Av Maddä Andersson - 12 april 2012 13:54

sitter i lägenheten nu, ska väl till att börja plocka undan lite, eftersom det är slut på säsongen nu.. det känns lite bitterljuvt. jobbar i morgon och på lördag, sedan är det slut. På söndag är det avslutningsfest, och fy fasiken vad jag ska parta! champangeflaska inköpt :D


sedan vet jag inte riktigt vad som händer med livet. bara att vänta och se antar jag.


Men ett helt onödigt inlägg... hej svejs

Av Maddä Andersson - 3 april 2012 18:22

Ja, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men så är det när man inte har riktigt internet, utan får använda mobilen, och där har man inte så mycket att surfa på ><


Men snart är det slut på säsongen här uppe i Säfsen. Det har gått grymt fort och jag undrar var tusan dagarna, veckorna och månaderna har tagit vägen. Dom har bara försvunnit! Jag har haft det kul här, och lärt känna en massa personer :)

Är mycket ledig nu, det är bra tråkigt, men åker hem i morgon och fixar lite grejer innan man ska jobba på fredag igen. Varit duktig och städat lägenheten idag, men den blir väl snart lika skitig igen, jag har den gåvan att det bara blir så.


Så mycket mer händer det väl inte i mitt liv. Har fruktansvärd ångest hela tiden, beror nog på att man snart står här utan jobb, det är alltid deprimerande. Men, det är väl bara att söka hela hela tiden. det är också deprimerande.


Vill börja plugga faktiskt, bli hovslagare...



    


I'll never find someone like you. <3

Ovido - Quiz & Flashcards