Alla inlägg under juni 2012

Av Maddä Andersson - 28 juni 2012 15:44

The thunder is rolling.

The sky is  black.

It's gotten so dark somehow.

There's gonna be  danger.

God I wish you were back.

You should have been home by now.

You should have been home by now.

 

No matter what they call us.

However they attack.

No  matter where they take us.

We'll  find our own way back.

IIf only tears were laughter.

If only night was day.

If only prayers were  answered.

Av Maddä Andersson - 26 juni 2012 19:59

jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit här. Har inte haft lust. livet är ju som sagt var upp och ner, och jag känner att jag gömmer mig bakom spel och böcker för att slippa tänka. jag gömmer mig gärna i en låssasvärld, nu mer än någonsin. Men jag måste ändå vara stark för min vän, stå vid hennes sida, och det gör jag utan att blinka, det finns inget som kan hålla mig borta från henne. jag står här vid hennes sida som en klippa !


på fredag är det begravning.. kommer det sjunka in då? att du inte kommer tillbaka? att du nu förevigt ska sitta där uppe och titta ner på oss? Jag kommer ihåg när jag var liten, tyckte alltid du var så cool, spelade hockey och stod i mål. Att min egna brorsa också spelade hockey var inte samma sak, han var ju bara back ^^.

men jag kan inte fatta det, väntar på att du ska komma innanför dörren, säga HEJ så där som gjorde att man alltid tittade upp och såg vem det var, du kom aldrig in obemärkt.


älskade du, saknar dig. vi alla här saknar dig och det är så svårt att se all den här sorgen som finns nu, dom hade ju knappt hämtat andan. du är förevigt saknad, hälsa leif <3

Ovido - Quiz & Flashcards