Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Maddä Andersson - 15 augusti 2009 13:34

Japp i dag blir det krogen :) Ska åxå få träffa min carro igen :D har inte sett henne på hela sommaren, för hon har jobbat på lexand sommarland, och jag har jobbat på tolvsbo, och när hon väl har varit ledig så har jag jobbat, och tvärt om. Men äntligen så ska jag få träffa henne idag :)


var även ner till johans grav igår, det var ju två år sedan han dog. Gick dit med anna, tiger och robin, och när man sitter där på bänken och tittar på alla fina ljus så börjar det regna på en. Vattenspringklerna sattes igång >< dyblöt blev man för det, men som vi sa: det var bara johan som skulle jävlas med oss^^


Nä nu måste jag börja göra mig i ordning, folket kommer typ tre, och jag har bara duschat ><


haha, hej då allihoppa

Ovido - Quiz & Flashcards