Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Maddä Andersson - 10 augusti 2009 22:23

japp, var ett tag sedan man visade att man levde, men det gör jag. har varit och kollat på smide sedan i onsdags till i söndags, robin smider så då ville man ju sitta och kolla på :) jobbade på dagarna så det fick bli att titta på kvällarna, mysigt som tusan var det.


Sluta jobba för denna sommar har jag gjort i alla fall. Fick väl in lite pengar, gött det :) slutade i går, men ska ju tillbaka sedan för att jobba på helgerna.


Fia ringde igår åxå, frågade om jag ville spela minigolf, så då blev det jag, robin, johan och sofia som spelade. kan väl säga att jag hatar golf >< jag vinner ju aldrig !!! :( Men robin den jäveln vann :) grattis grattis :)


Sedan vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva. Alla mina gamla demoner är snart helt borta, har några kvar som jag måste få ordning på, men dom värsta är borta, mitt liv känns så jävla härligt att leva igen :) jag har verkligen hittat solen bakom regnet.


Nä nu ska jag upp till lekparken för att träffa carro en sväng :)


puss på er allihoppa

Ovido - Quiz & Flashcards