Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Maddä Andersson - 8 februari 2011 18:00

Sitter i soffan nu, med benen i kors och fötter som håller på att somnar. Lyssnar på Guns n Roses. Så mycket mer händer väl inte ikväll, ska väl bara vänta på att kl ska slå 21:00 för då blir det House :)


När jag red Blazie i dag så gick det hur bra som helst ! Hon var jätteduktig och på riktigt gått humör !


Ja.. fick väl ett sms senare nu på dagen som löd: Lever du ??? Hör av dig om du vill att det ska bli bra ?

Vad sjutton ska man svara på det? Fattar han inte att jag i så många år har försökt att det ska vara bra, men inget verkar ju fungera.. det får ju vem som helst att tappa lusten. Dessutom... vilken gammal gubbe skriver ett sms? Vill han mig något kan han säga det till mig, ringa eller vad som helst... men ett sms? Nä det fungerar inte i min värld.. jag vet att jag är 20 år, men jag tycker att det faktiskt är du som måste växa upp och ta ditt ansvar...

Ovido - Quiz & Flashcards