Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Maddä Andersson - 23 januari 2012 20:40

   Börjar bli så trött på mig själv och mitt huvud. Har mått väldigt bra dom senaste veckorna, men känner nu att ångesten har smygit sig på mig igen. Att jag drar mig själv innåt och blir osocial. Jag vill inte ha det så längre. Jag orkar inte med dom här perioderna. Det är jobbigt, både för mig och för andra. Men det är så mycket som går igenom mitt sinne just nu. Mycket som jag måste bearbeta och jag antar att ångesten kommer för det.


Men att ha en klump i bröstet hela tiden, och bara gå och vänta på att det ska bli en panikångestattack. Krossar fingrarna på att det inte kommer hända.!


Jobbet i morgon, längtar som faaaan !







Vackra Blazie Box. Saknaden blir bara större och större.


Ovido - Quiz & Flashcards