Alla inlägg den 2 april 2014

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan, men det kändes inte som att dom var så imponerade av att jag inte stått i kök på ett år. Har ju som sagt var jobbat i stall i ett år, visst jag är lite ringrostig när det kommer till restauranglivet och allt som har med det att göra, men om två-tre veckor har ju allt kommit tillbaka.


Frågan är bara... vill jag stå i kök igen?


Nu ska jag få mat, är hemma hos mamma, varit här hela dagen nästan. Städat ur lägenheten under garaget, så nu är det bara att dammsuga och torka golvet, men det får vänta till någon annan dag, har ju som sagt var mycket fritid just nu ><


Ta er i brasan och ha det sköj !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards