Alla inlägg den 23 april 2009

Av Maddä Andersson - 23 april 2009 09:05

Dagen kunde ha börjat bättre. Hade ingen lust att gå upp ur sängen, sedan hittade jag inte på min väska där mina skåpnycklar finns >< Sedan när man kommer till skolan när klockan är kvart i åtta får man reda på att man har sovmorgon till kl är halv elva ! då var det bara att gå hem till pappa och sätta sig att vänta. Så nu sitter jag och tittar på piff och puff x) finns inget annat att göra :P


men men, längtar nu att skolan ska börja. Vill ha något att göra! måste ringa till tolvsbo i dag för att se hur jag ska jobba i helgen.

Mitt liv ser väl ganska ljust ut. Jag är inte allt för efter i skolan, bara några grejer, ganska många nu när jag tänker efter, som ska vara klara innan sommaren. Jag har jobb på helgerna, så jag kan tjäna pengar, har även sommarjobb, och jobb efter skolan. Jag har en häst som nu har fått skor så att jag kan börja rida igen.  är så ridsugen att jag smäller av ! har inte ridit på tre veckor nu tror jag, eftersom han tappa skorna och jag har varit sjuk. Men nu ska det bli ändring på det :D nu ska jag försöka rida minst tre gånger i veckan, eftersom jag måste göra något åt körskolan åxå. Men orkar inte riktigt med körkort, tycker att bilkörning är så läskigt !!! ><

nä nu ska jag fortsätta se på piff och puff, räddningspartrullen framåt :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards