Alla inlägg den 28 april 2009

Av Maddä Andersson - 28 april 2009 08:00

nu sitter man som vanligt i skolan. Ska ha servering i dag, hoppas att det inte kommer många. har verkligen inten motivation till att servera, det är inte kul ! i alla fall inte i skolan, vet inte varför. det bara är så.


var ut och red i går på bästa hästen ^ var skönt att få komma ut, gjorde inte så mycket, sprang bara lite fint upp i skogen och gick hem igen. Men det var mysigt. Kommer nog inte att rida i dag, ska till körskolan och sedan måste jag göra lite läxa. Har en massa saker kvar som ska lämnas in innan sommarlovet! hjälp... blev klar med en sak i går i alla fall, bara en sak mindre att bry sig om :P hahah !


nä nu ska jag titta på när anders viker serveter, för jag tänker då inte göra det, inte min grej, blir bara förbannad när det inte går som jag vill :P


hej då, hoppas att eran dag blir roligare än min !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards