Alla inlägg den 15 september 2009

Av Maddä Andersson - 15 september 2009 19:17

Hur ska jag kunna överleva utan dig ?

Det är du och jag

Det har det varit i så många år nu

jag trodde inte att det skulle ta slut så här fort

jag trodde att det skulle vara vi i några år till

det kan det ju fortfarande vara

men inte så som jag trodde

vi höll på att bli så bra, vi började komma någon vart

och nu?


Du har gjort mig till den jag är

Det är dig jag ska tacka för att jag fortfarande är i livet

Det är du som är min låga till att fortsätta

Du är allt jag har <3

Av Maddä Andersson - 15 september 2009 12:26

japp, sitter i skolan nu. Har inte så mycket att göra, ska ha matte om typ tjugo minuter, men jag känner att jag inte orkar. Gör nog protjektarbetet istället. är man fortfarande kvar på matte a efter två år, så känner man att man inte har så bråttom. Men men...

Var med tiger till stallet i går. Stackars häst säger jag bara, som måste stå ut med så mycket. Var sugen på att säga till den där farbrorn att jag tar honom för slaktpriset. Aldrig har jag sett en människa som har häst, som inte bryr sig om vad hästen behöver.

- jag har hört att man kan ha det där fodret. Jag vet själv inget.

och dottern som rider som en jävla tok. Hästskor som flyger åt höger och vänster, hästen har sår på bakbenen som dom inte tar hand om. Man känner sig så himla hjälplös, för man vet inte vad man kan göra för att hästen ska få det bra. Man vet inte vilken man kan prata med som kan ta tag i det. .. :(


Sov även hos robin i natt. Mysigt var det :) var ner och väntade på honom vid smedjan i går, men vågade inte gå in ^^ satt utanför istället :)


jag och tiger bakade i går :D första gången vi två lyckas med någonting tillsammans när det gäller bakning :D annars så brukar det sluta i katastrof :P<3

Ovido - Quiz & Flashcards