Alla inlägg den 29 september 2009

Av Maddä Andersson - 29 september 2009 20:37

Halkbana i dag. Det var grymt kul, hade kunnat köra den där bilen hela dagen!Är bara lite sur för att det var så jävla dyrt ! >< dom drar en på pengar så inåthelvete !


just nu har mitt humör gått ner igen. jag tror jag vet varför, och det är av en massa olika anledningar. Exempel att det gick åt helvete med min träning, så dom där kilorna jag gick ner, har kommit tillbaka. jag har dragit mig undan från min familj helt och hållet, kan inte minnas när jag var hos farmor sist, vara bara hos farfar en snabbit för några veckor sedan. Mormor, henne har jag inte så mycket gemensamt med. Och så är det pappa och min lillebror. Alla som känner mig och vet våran historia, så förstår ni varför. jag tror jag inte orkar ta och skriva ner allt

Sedan så är det hästen. hur fan ska jag överleva utan honom, jag känner att mitt liv har dalat som tusan sedan jag fick höra om att jag inte ska rida nå mer. Han är mitt liv, han är en del av mig.

Och så är det en till sak. Men det vet jag inte om jag tänker ta och skriva upp, ifall fel människor skulle ta och läsa min blogg. men denna har inte gjort det förut, vad jag vet. men jag vill ändå inte. 


Mitt liv dalar, jag vet inte vad jag ska göra med det längre. Allt jag gör känns så jävla fel! Jag var inne på rätt spår förut. Nu är jag tillbaka till gamla svarta jävla svacka igen. Jag vill inte ner dit. jag är rädd, så jävla rädd för att trilla dit igen.

och den personen som jag borde vända mig till, är den som jag vände ryggen mot...   

Ovido - Quiz & Flashcards