Alla inlägg den 2 november 2010

Av Maddä Andersson - 2 november 2010 09:15

Vaknade före kl i dag. Hade ställt kl på sju, för att kunna snooza till typ åtta, men jag kunde inte somna om, så det var lika bra att gå upp.


Skulle ju ner till anna panna leksaksaffär kl nio  på jobbcoauching, men när jag kom dit, och vi hann inte ens börja så skulle han jag skulle prata med, ha telefonkonferens, så jag ska gå dit till halv elva. hm... undrar vad det är som händer. Först så hörde dom inte av sig, och sedan fick jag en tid, men den blev ändrad, och nu det här. Jadu.. mamma undrar också vad det är som händer.. har ju aldrig haft jobbcoach förut, men så här ska det väl inte vara ?


Men men, när allt det här är klart så ska jag höra av mig till min lilla josefin :) hitta på något med henne, som att sitta vid datorn ? haha det är nog det enda vi gör x) <3

Ovido - Quiz & Flashcards