Alla inlägg den 5 december 2010

Av Maddä Andersson - 5 december 2010 16:50

I dag så har jag och moa byggt pepparkakshus, slutade med att jag har blåsor på ena handen för jag brände mig på sockret ><


Funderar även på att byta blogg, så att dom två personerna jag inte vill ska läsa, ska kunna hitta på den.

Fick ett sådant jävla slag i magen i går. Fattar inte hur du kan vara så falsk !!!!!! Fattar inte hur någon så underbar person kunde bli ett sådant monster... Och vem vet om du kommer göra det igen, mot någon annan ? Kanse cutemoaunten ? Vem vet, för eftersom du kunde göra det mot mig så kan du för fan göra det till vem som helst !!!! Och jag fattar inte hur hon vågar ha dig kvar, eftersom du knullade mig när du var tillsammans med henne !!!! Så vem fan vet om du kommer göra det igen, vem fan vet om inte du redan har gjort det ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

 

DU ÄR SÅ JÄVLA FALSK !!!!


Har ett sådant hat innom mig, snart kommer det fan att explodera och det skrämmer mig eftersom ajg inte vet vad jag är kapabel till då !

Ovido - Quiz & Flashcards