Alla inlägg den 7 december 2010

Av Maddä Andersson - 7 december 2010 16:44

Jag har alltid trott att på en blogg får man skriva vad som helst, men tydligen inte. Och när man får sådana kommentarer, och personen i sig inte ens skriver sitt namn, tycker jag är lågt, för då kan man inte stå för sin mening.


Jag vet att jag skriver väldigt mycket ibland, men vart annars ska jag få ut mig allt? Och jag skriver bara sanningen, jag förskönar inget, inte ens ord. Han knullade mig, visst, han berättade till en annan att han hade känslor för mig. Men det är inte det jag blir förbannad på. Utan det är allt annat, och jag måste få ut det.

Jag springer inte till folk för att prata, jag skriver här istället, då kan folk själva bestämma om dom vill veta av det eller inte.


Jag är en dramatisk person, LEV MED DET !!!


Och om du inte vill skriva ditt namn när du komenterar, skit fullständigt i det. det gör mig bara ännu mer arg och får mig att skriva ännu mer.

Och jag tänker inte växa upp. Det har jag gjort för länge sedan. Och om du tyker att jag är barnslig, ge mig något att gå på då. förklara varför, så kanske jag kan förklara för dig varför jag är som jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards