Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Maddä Andersson - 12 juni 2010 23:33

sova hos tiger i natt igen  ? tror nog det.

Damp ikväll har vi haft i alla fall xD

jobbet i dg var lugnt, hade nästan inga gäster så jag hann förbereda mycket till kvällen, så det var bara för emil och annsofi att ställa sig och vänta på gästerna. ett sällskap skulle vara på trettiofem pers.


Sedan så var jag och tiger i stallet och kollade hur det var med hästarna. Borstade lite på g, jag slängde en massa saker i soptunnan för dom låg slängda i stallgången, där dom inte ska vara. så nu emma får du ta leta efter dina grejor. Sopa stallgången fick jag också göra och grejade lite. Pussade och mutade loman med morötter som vanligt och lilla stackars elliott fick en han med.


Nu så sitter jag hemma vid tiger igen och vi har nog börjat tröttna lite och sängen väntar runt hörnet. Ledig i morgon och då ska jag sova ut, eller det beror på när mattias hör av sig eftersom jag ska köpa stereo av honom. stackars min lilla bil, kommer inte palla baslådan ! hahah xD


Sedan vet jag inte så mycket mer dagarna kommer att erbjuda, jobba nästa vecka, och nästa helg ska jag jobba uppe på hyttan för micke ville att jag skulle göra det. snacka om att jag är nervös och kommer fan skita på mig när allt smäller till >< men får hoppas att det går bra, men jag måste först och främst kolla så jag har någonstans att sova... kanske hos robin ? haha nä, det skulle nog inte falla mig in >< jaja, får väl sova i bilen på parkeringen utanför eller något, ska ju ha pappas bil då har jag bestämt så jag får nog plats och det är sommar nu så det är inte kallt i alla fall :D


hahah ! skönt med regn i dag tycker jag, har varit solig och fint nu i flera dagar, vi behöver regn, och det är mysigt !!!




Ovido - Quiz & Flashcards