Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

idag

Av Maddä Andersson - 2 februari 2011 12:10

I dag känns det lite som att "bilen rullar men det är ingen som styr". Vet inte varför, har inte haft mina neråtperioder på ett litet tag. Kanske var på tiden att den kom? Men jag undrar varför? är det för att jag har drömt så mycket nu dom senaste nätterna att jag har svårt och sova, och pga det så stör det min kropp, eller så är jag helt enkelt påväg att bli sjuk.

Tror också att det har med att jag drömde om Målle inatt. Känner mig så hemsk att jag inte har varit och hälsat på honom på så länge, jag känner mig som ett jävla monster. Är det verkligen tacken mot honom, att jag stack så fort han blev pensionär? Är det verkligen snäll att göra så ? Det går inte en endá dag då jag inte tänker på dig, och jag känner mig så hemsk. Dig var något jag inte snackade om med psykologen... jag pallade det helt enkelt inte.

för du gav mig så mycket och nu ger jag inget tillbaka... fan också...

Och jag vet att folk tycket att jag är konstig som inte åker och hälsar på honom, han bor ju bara tre km härifrån, men det känns svårt för mig. För jag blir att må så dåligt och jag skäms... skäms över att jag bara lämnade honom.


Drömde inatt att jag red på dig. Fan vad jag saknar det, shit vad jag saknar våra turer tillsammas, bara du och jag. Vi var verkligen ett, du kände på dig när jag tyckte att något inte stod rätt till, jag behövde aldrig ge dig några komandom för att du skulle stanna eller gå fortare. Oftast så var det bara mina hjärnspöken som ställde till det, men du lyssnade alltid.


Fan vad jag saknar dig. Hoppas bara inte att min dröm har något att göra med dig? Att det inte har hänt något...


Moon Ego Debibo - Mitt hjärta och min själ <3


:'(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards