Direktlänk till inlägg 17 april 2011

snart dags att sova

Av Maddä Andersson - 17 april 2011 00:41

slänger in ett inlägg så här innan jag ska sova. fy på mig som inte har skrivit här på ganska länge. men dels så har jag inte riktigt haft ork och så har internet fuckat upp sig i veckan, så jag har inte kunna gjort något. Men men, nu är man här ialla fall ^^


Veckan som gått har både varit upp och ner, vissa dagar i köket har gått jättebra, andra dagar, som igår, ville jag inte vara med, gjorde en massa fel kändes det som. Men i dag så har det gått väldigt bra tycker jag :) fick verkligen komma in i kallköket nu, och vet hur man lägger upp alla rätter, vilka tillbehör och sådana saker. Men bara nästan, vissa gjorde jag ju inte så :P men dom kommer också. Annars så vet jag inte riktigt mer vad som hänt. Har väl mest sovit typ när jag inte varit i köket. finns ju inte så mycket annat att göra här.

Har fått hem Lara Croft And The Guardian of Ligth, ÄNTLIGEN säger jag bara! Laddade hem säkert nästan tio stycken, typ tre av dom var på shischkebab språk så man fattade ju inget. Andra gick inte att installera, en av dom jag fick hem hade inget Autosafe, så det var ju bara att slänga i sjön. Ett spel fungerade kanon !!!!! Tills jag kom till tredje banan, sedan fungerade det inte länge. Det stod: Can not read the bigfile000 eller något liknande. Så jag installerade om skiten, och då gick det inte ens att starta spelet... så jag har varit ganska så frustrerad... men sedan så kom jag in på en sida så då fan KÖPTE jag spelet! Så nu sitter jag och spelar det online, och det fungerar. Bara om internet är på bra humör vill säga :P har ju inte varit det ibland här ute i tällbergsskogen.


i morgon kväll så åker jag hem till min älskade skog, för att vara hemma en dag. Ska då upp till psyk och snacka lite, och sedan få lite akupunktur eller hur man nu stavar... får se ifall det hjälper mot min sömn och det. Som i morse vaknade jag med tårarna rinnandes nerför kinderna... drömde en hel massa konstiga saker, men en av dom som riktigt fastnade var att jag sprang runt på sjukhuset i greys anatomy, och det var ett psyko som hade kommit lös, och var efter mig. Det var bra nära några gånger, men jag lyckades komma undan, men då istället fick han tag på någon annan stackare och riktigt köttade sönder stackarn. Och det var ingen på sjukhuset som trodde på mig när jag ville ha hjälp. Eftersom dom inte hade sett några kroppar så trodde dom inte på mig. Jag var täckt iblod eftersom han hade lyckats gjort mig illa, nä... det var så hemskt ! och jag känner att jag verkligen inte vill sova i natt... vill inte drömma sådana där drömmar.... fan också... hoppas att det slutar snart...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards