Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

??

Av Maddä Andersson - 6 juli 2011 23:12

Vad ska man säga ? Var upp till läkaren, magen är ju helt fuckt up, huvudet värker.


stressmage? Läkaren tror det. Men vet inte vad jag ska göra åt det, har fått tabletter.



I morgon ska jag ringa min psykläkare, prata med henne om saker och ting, det är så mycket på gång i huvudet. Vet inte hur länge jag pallar det här, alla känslor, allt!


Saknar Blazie så himla mycket, tänker på henne varje dag, och vet att jag aldrig mer kommer se henne, det finns inte en chans i hela världen att det kommer hända. Det känns så hemskt :'( Och det känns inte riktigt rätt att säga att hon har det bättre där hon är nu, för hon hade det så jävla bra hemma hos oss. Morsan ställde ju om hela livet efter henne, Blazie hade sina tider, det var bara så. den tiden skulle hon ha mat, och nu skulle hon in! Så mycket kärlek hon fick av oss, det rann ju nästan över. Men så är det ju det där med hennes bakben, ingen av oss vet hur länge hon gick runt med smärta, kanske hela sitt liv? Eller så har det gått bra, ända tills den där torsdagen eller om det var onsdagen, just nu kommer jag inte ihåg. Men hon kanske hade det bra fram tills dess, då det bara klickade till och hon inte kunde gå. Hade jag haft dom hagarna så hade hon fått blivit en häst som bara behövde gå runt och äta gräs hela dagarna. Men hon var inte en sådan häst, hon ville arbeta.


Nej nu vill jag inte skriva mer, tårarna är alldeles för nära för att rinna över, ska försöka sova

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards