Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Maddä Andersson - 3 oktober 2011 12:44

Nu har jag varit och klippt mig och färgat håret. Det blev samma färg som jag hade förra året. Bild kommer senare :) Känner att rött är mer Maddä än vad dom där blonda slingorna var. Men man måste ju ändå prova på något nytt :)


Ska nu ta och gå ut och gå med mitt nya hår ;P Känner att jag måste komma igång, sluta småäta och äta rätt. Har ju gått upp i vikt denna sommar, har resulterat till att jag har fått brisningar på magen.. har aldrig haft det förut O.O Så mitt liv måste jag ta tag i igen. Men känner också att jag har så svårt att vänta.. vill ju att kilorna ska plopp försvinna bara.. men det händer ju inte. Men känner jag min kropp rätt så kommer det nog att gå kanska fort ändå :) Helst ska det försvinna ca 20 kg från kroppen. men just nu tar vi ett kg i taget ! Heja på mig !



Vill dessutom ha folks bloggar ! Så läser du min blogg så skicka din adress ! Känner att det är flera jag vet som skriver bloggar men jag kommer ju aldrig ihåg vad folk heter >< :P

Ovido - Quiz & Flashcards