Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Maddä Andersson - 17 oktober 2011 19:46

Det var ett tag sedan man uppdaterade här ser jag. Men jag har helt enkelt inte haft orken till att göra det... Det har inte hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden. Har blivit ägare åt två stycken små flickor Agda och Doris.. dom är två små möss och i natt så var vi borta och sov hos anna och hälsade på Knut-Råger.


Annars så gör jag inte så mycket. Jag känner att jag har gått ner lite i humöret, jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv just nu. Det har varit en tung vecka för mig. Känns som att jag inte har orken till något och har dom senaste dagarna vaknat och grinat för jag har drömt så himla mycket. Och det är svårt att veta vad man ska göra åt det... ska ringa till min akupunktur-tant i morgon och beställa tid, så det kanske blir bättre då.


Har börjat träna också på Må Bättre. Men det vette fan om jag mår bättre ? Haha lite kuggironi där... heheh..


Nej ska upp till mamma nu och säga att jag ska lägga hästarna , ska nog ta och borsta lite på lillen. Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards