Alla inlägg den 3 september 2011

Av Maddä Andersson - 3 september 2011 21:08

Sitter här och tankarna vandrar. Har tänkt på min lilla Blazie hela dagen, drömde om henne i natt. Kan inte fatta att hon är borta. Min kropp har inte ställt in sig på det än. Min lilla blazan... Jag som hade sådana planer för oss... vi skulle ju börja med markbommar och sådana där övningar, hade tänkt att vi skulle ha startat i en L:C och provat på det. Jag hade tänkt göra så mycket. Men nu vet jag att ingen av dom planerna kommer gå i uppfyllelse. Det gick ju så bra för oss, det var du och jag.


Just nu sitter jag här, tårarna rinner i floder, både av saknad och av lycka för allt kul vi har haft. Jag älskar dig


   

Av Maddä Andersson - 3 september 2011 16:27

Nu är det bara 15 dagar kvar, sedan åker jag hem !

Plus att jag är helt säker på att någon här äter av min mat ??? En dag när jag vaknade så var det knappt på saft kvar, och en annan dag så var min kaviartub slut.. helt plötsligt.


Folk som röker och som inte stänger dörren, vilket gör att jag två dar i rad har vaknat av röklukt inne på mitt rum... sjukt... och när man säger åt denne att stänga dörren så får man bara tillbaka ett HAHA... RESPEKTLÖSA JÄVEL !!!!



allt jag ville säga just nu...

Ovido - Quiz & Flashcards