Alla inlägg den 24 september 2011

Av Maddä Andersson - 24 september 2011 19:44

Sitter i soffan nu hemma vid tiger :) Kom ju hit igår och jäklar vad jag har saknat hennes säng ! Okej, jag har saknat henne också då :P

Igår så hjälpte jag till lite i stallet och gick med ponny på barnlektionerna. Eftet det så handlade vi lite och så blev det SIBYLLA !!! Älskade ställe, du får aldrig försvinna !  Sedan så låg vi i soffan resten av kvällen.


I dag åkte vi upp till ludvika och tittade lite på smådjuren inne på djuraffären. Jag var så nära på att köpa två st möss, dom var så himla söta ! Och så vill jag ha fiskar... Det slutade med att jag kom hem med nya högtalare till datorn istället ^^ När vi kom hem så tog vi oss en promenad på en och en halvtimme med Zigge. Han fick ha på sig munkorgen för första gången, och det gick jättebra :)

Sedan så åkte vi till camillas stall och släppte in hästarna, och nu sitter vi här i soffan... händer i resten av världen ?



Ovido - Quiz & Flashcards