Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Maddä Andersson - 29 oktober 2012 19:49

knähelvetet håller på att ta kål på mig! Snart kan jag inte lägga stöd på det alls. Just nu kan jag det, men det går inte att lägga tyngd och böja ><


Men i morgon ska bilen bli lagad :D Hoppas jag ! Känner mig så naken när jag inte kan åka som jag vill... :/

Ska jobba i stallet också, kul att få något att göra :) I dag jag har ju inte gjort så mycket, sov hos tiger i natt, myste lite med Buddy, för han hamnade under mitt täcket, sedan måste han ha kommit på det, för han kröp ur :P Sedan har var jag lite hundvakt efter att han varit vid vetrinären och fått spruta. Vilken vakt jag var sen... somnade på soffan, medan Buddy låg vid dörren och sov :P


Och nu har jag varit hos pappa några timmar, spela lite Resident Evil, The Darkside Chronicels :) Har även sett Pokeymon, (som man inte sätt på hur längre som helst) bara för att.


Nu sitter jag med en kopp te, ska pröva ha på lite Voltaren på knä, döda lite mer zoombies sedan blir det att skalla kudde :)

Dessutom har jag gjort ugnspannkaka :D Så det blir gött i morgon till lunch !!


Hej svejs           



Ovido - Quiz & Flashcards