Direktlänk till inlägg 25 april 2009

trött..

Av Maddä Andersson - 25 april 2009 23:27

kl är halv tolv mitt i natten. har precis slutat :)

bara nio gäster i dag, men det var första gången någonsin som jag hade hand om serveringen själv, så det var bara skönt att det var så nåra ^^

lärde mig att man skulle öppna vinflaskan vid bordet, att man skulle fråga vem som ville provsmaka vinet och lite sådana grejer. trevliga gäster hade vi :) satt sedan och pratade med roswitha ett tag, innan vi gjorde det sista rycket och städade undan allt.

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag sova. får se om jag ska jobba i morgon. det beror på hur många det är som ska ha mat, det var inte så många som kom till buffen i dag, så blir det så som det var i dag, klarar roswitha sig själv. Nä nu ska jag duscha, sedan ska jag läsa boken jag håller på med, är snart klar med den.. ganska tråkig faktiskt, inget händer precis.. :( men men, måste ändå se hur det slutar och vem som är mördaren, har ingen aning, det brukar jag ha, men inte nu ^


god natt på er allihoppa, och hoppas att eran dag har varit bra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards