Alla inlägg under september 2009

Av Maddä Andersson - 15 september 2009 12:26

japp, sitter i skolan nu. Har inte så mycket att göra, ska ha matte om typ tjugo minuter, men jag känner att jag inte orkar. Gör nog protjektarbetet istället. är man fortfarande kvar på matte a efter två år, så känner man att man inte har så bråttom. Men men...

Var med tiger till stallet i går. Stackars häst säger jag bara, som måste stå ut med så mycket. Var sugen på att säga till den där farbrorn att jag tar honom för slaktpriset. Aldrig har jag sett en människa som har häst, som inte bryr sig om vad hästen behöver.

- jag har hört att man kan ha det där fodret. Jag vet själv inget.

och dottern som rider som en jävla tok. Hästskor som flyger åt höger och vänster, hästen har sår på bakbenen som dom inte tar hand om. Man känner sig så himla hjälplös, för man vet inte vad man kan göra för att hästen ska få det bra. Man vet inte vilken man kan prata med som kan ta tag i det. .. :(


Sov även hos robin i natt. Mysigt var det :) var ner och väntade på honom vid smedjan i går, men vågade inte gå in ^^ satt utanför istället :)


jag och tiger bakade i går :D första gången vi två lyckas med någonting tillsammans när det gäller bakning :D annars så brukar det sluta i katastrof :P<3

Av Maddä Andersson - 9 september 2009 18:40

sitter och ser på teve

Unga mödrar

vet inte varför, ska ta och byta till något annat nu.

ska snart ta och gå och handla lite. Ska äta tacos i kväll, tror att robin får ta och göra allt, känner att mitt huvud och det hänger inte med. Sådan jävla huvudvärk och snorig ><

Var hemma från skolan i dag, blir nog hemma i morgon också. Känner att det inte är så fint att stå i ett kök och snora och ha mig. Bättre att jag är hemma, fast jag tycker att det är så tråkigt >< inge kul att vara sjuk ><


men i morgon så ska jag mysa med carro, vi ska hyra film och göra mat :) behöver lite tid med henne att prata av mig och så. ska bli härligt :)


Nä nu ska jag ta och handla, sedan gå bort till robin.. hela jävla vägen >< :P

Av Maddä Andersson - 8 september 2009 18:51

jahapp. nu har dom gjort om den här bloggen. Tack så mycket... nä.. gillade den andra mer ! Men vad ska jag göra åt det egentligen ? Är väl bara att tiga.


Vaknade i morse och märkte att jag var dunderförkyld. har smygit sig på mig under natten, fy ! men var ledig från skolan, men stack dit till frukost och fixade lite papper och sådant. Mitt protjektarbete kommer att gå åt skogen, det jag funderade på att göra kommer inte att funka. Får ta och fundera på något annat. Har total idetorka..


Men blir hemma i morgon från skolan, ska stå i köket, men lärarna tycker att man ska ta och vara hemma. Spelar ingen roll för mig, ska stå i skolköket, tråkigt >< Men ska ändå åka in med halv tre bussen till smedjebacken, sedan sitta hemma och vänta på att robin ska komma hem :) Sedan på torsdag ska jag och bästaste carro ha myskväll hemma i robins lägenhet. vi slänger ut honom i några timmar.. Eller han ska ta och smida så då blir han borta ändå :P


Just nu känns mitt liv jobbigt. vill inte vara sjuk, vill att mitt protjektarbete ska gå, men det kommer det inte. Och så vill jag ha all tid i världen till det jag ska göra. Hur fan ska jag hinna med häst, kille, skola och jobb ? Hästen tar ju så jävla mycket tid, skolan tar ännu mer tid, och jobbet är bara drygt. Mitt liv är tungt just nu, blir inte bättre av att man är sjuk och har hicka så det känns som att magen ska flyga av ><

Av Maddä Andersson - 6 september 2009 19:00

japp, sitter just nu och är barnvakt åt roger, vi har ätit lite och nu sitter han och tittar på scooby doo, fan vad jag hatar det programet >< inte undra på, för så fort man kommer hem till morsan så sitter moa och tittar på det, och så fort man kommer hem till pappa sitter roger och tittar på det, så ni kanske förstår varför:P


Men men, blir kanske att gå hem till sara och se på film, hyrde en skräckfilm, den verkar läskig så jag vet inte om jag vågar se på den själv ^^


Jobbade i fredags kväll :) jag och anders fick stå inne i köket, medans roswita serverade. Jag tog förätterna, anders tog varmrätterna och sedan hjälptes vi åt med desserterna :) Gick kanon tycker jag, för jag har aldrig stått i köket så förut, har alltid serverat på kvällarna när vi har haft tre/fyra rätter. Så jag och anders kommer få stå i köket nu framöver, och jobba kväll, så ska rosvita servera. Det ska bli kul :D

Jobbade dag i går (lördag), kom dit vid tio, fick då hjälpa fridus att flytta sängar, sedan gjorde man ordning det kalla på buffen, skulle sedan stå i köket och fixa det, men det kom inga gäster när vi öppnade, så roswita sa att hon kunde ta det själv, så jag fick gå med catarina och städa lite rum :) ganska kul att få göra något nytt ^^ kom inte så många gäster i går så jag gjorde desserten till kvällen, sedan fick jag sluta :) eller kom inte hem förens sju så jag gjorde nog ganska mycket i går, kommer fan inte ihåg vad ^^


Sedan i morgon ska jag hem till robin och prova min kappa och korset :D hoppas jag kan ha dom, korsetten var så himla fin ! Men det kommer inte att bli förens i morgon kväll :( robin kommer inte hem till smen förens då..smällar man får ta ^^


Men men, ska fixa lite med datorn nu, puss på er

Av Maddä Andersson - 1 september 2009 09:23

japp, har nästan precis vaknat, för tjugotre minuter sedan om man ska vara exakt ^^ Ledig i dag som jag skrev i går, men jag och tiger ska ner och äta frukost i skolan, sedan blir det till att sitta vid körskolan. Ska först skriva loggboken till göran, den ska vara inlämnad senast i morgon. fattar knappt vad man ska skrivva om, det märker man väl när man väl sitter där och ska skriva.


Sedan så vet jag inte alls vad jag ska göra sen.. det visar sig. Hoppas att det inte blir en tråkig dag

Ovido - Quiz & Flashcards