Direktlänk till inlägg 10 april 2010

bloggning

Av Maddä Andersson - 10 april 2010 23:56

i dag var det sista dagen på piren. Jobade kväll och det gick ganska bra :) gjorde inte så mycket, emil gjorde detmesta, men det är ändå lite nyttigt att titta på hur dom gör. Så jag lämnade ett litet brev till johan och jessica, där jag tackade så mycket för allt jag har lärt mig där. Jag har verkligen fått ett stort självförtroene på mig nu i köket. Eftersom jag har fått tagit en massa ansvar. När johan har stått i köket, så har han bara varit med och förberett, sedan har han lämnat över köket till mig när lunchen börjar, för att han ska kunna hinna med lite pappersarbete, men han var ju kvar på kontoret så jag kunde skrika ifall det gick alldeles på tok. Många gånger fick jag stänga köket också :) nästan varje dag har jag fått göra pastarätten, en kväll fick jag också ta hand om hela AfterWork - buffen. Det som har varit så kul är att både johan och micke frågar mig om saker, vad jag tror fattas för smaker och sådana grejer. Det har stärkt mig enormt mycket, eftersom mitt självförtroende inte har varit så högt, jonis och johanna har åkt på det flera gånger i köket, när man har sprungit efter som en liten rädd svans ibland ^^

Nu gäller det bara att ha kvar dom tankarna när man kommer till skolan, liksom att JAG KAN! hahah x)


hade ju fredagsmys med tiger igår :) eller det blev en sen fredagsmys, började nog efter tio med att titta på film x) och filmerna som vi skulle se: draktränaren och alice i underlandet och season of the witch, fungerade inte >< så det fick bli x-men origins: Wolverine. Inte för att det gör mig så mycket ;) haha, fast som vanligt så somnade jag så sött där i soffan, med huvudet på snedden så jag trodde jag hade brytit den när jag vaknade till xD hahah :P


nä, nu ska man ta och spela lite tomb raider och sedan ska man sova, spöktimmen nu vettu :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddä Andersson - 2 april 2014 19:49

Länge sedan man uppdaterade här igen. Men det är knappt att jag har datorn i gång längre, och när jag väl har det så tittar jag på film eller söker jobb. Är ju som sagt var arbetslös, men håller på att söker. Sökte ett jobb förra veckan uppe på stan,...

Av Maddä Andersson - 2 januari 2014 18:12

Sitter och väntar på att degen i ugnen ska bli klar, så jag kan få baka ut nästa deg och kasta in den. Länge sedan jag bakade, hoppas det går bra! Ser inte ut som att den sista degen kommer ta sig.   Nyår var faktiskt helt okej, massa trevligt fo...

Av Maddä Andersson - 30 december 2013 22:55

Oj oj, det var ett tag sedan igen som man var här inne. Men har inte kännt för att blogga överhuvudtaget. Vet ju inte ens vad man ska skriva? Kan i alla fall säga att jag trivs i min lägenhet :) Nära och bra till jobbet. Har ju även skaffat mig en ...

Av Maddä Andersson - 30 september 2013 12:18

Fruktansvärt länge sedan jag bloggade. Hade faktiskt glömt bort den helt. Vet inte varför jag skriver nu heller.. bara en massa ångest och svamel. Men i morgon ska jag flytta till en egen lägenhet. Flytta hemifrån, det börjar kännas nu. Men det tro...

Av Maddä Andersson - 10 februari 2013 17:54

Var som sagt ute med hipp hopp idag i skogen :) hade sällskap av hannele och Birgitta. Hästen skötte sig fint, inge busigheter hade Han fast Han var så glad :) såg tre rådjur som var jätteintressanta, och söta. Känns att man fick rensa skallen ett ta...

Ovido - Quiz & Flashcards