Alla inlägg den 30 april 2010

Av Maddä Andersson - 30 april 2010 13:33

sitter i skolan och tittar på när dom städar köket. jag behöver inte,  för jag behöver inte ens vara här i skolan x) men jag orkar inte sitta hemma och tänka en massa, bättre att vara bland folk istället.


Sedan i kväll ska man väl hem till anna och sedan upp till underbar.  Ska väl äta lite och så hemma vid anna, och nu ska jag tamefan spela WII !!!! xD vet inte så mycket mer jag kan säga, fördriver bara tiden nu. kl tio i kväll åker man upp till ludvika i alla fall, så vill någon annan med så är det bara att höra av sig. !


nu ska jag sitta och jävlas med dom andra som jobbar och städar köket, sitter ju själv skönt på stolen :D jag kan åka fram och tillbaka och snurra på den också xD haha ! nu börjar jag bli trött. Gick upp tidigt i morse, och har inte sovit så mycket i natt. Känslor och sådan sitter fortfarande i från igår, och det kanske tar ett tag att släppa dom. På torsdag ska jag till skolläkaren igen, undrar hur det kommer sluta.


Var upp till ewe nu på morgonen och hälsade på henne, tittade när morsan red och när maggan tömkörde, och sedan fixade jag lite i stallet.


I kväll ska jag på en dajt med min vinflaska :D

Ovido - Quiz & Flashcards