Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Maddä Andersson - 15 mars 2011 20:54

Nu så sitter och håller upp ögonen med tändstickor för att hålla mig vaken till house.. får se hur det går. Men denna trötthet jag känner ikroppen har jag inte känt på evigheter, den känslan är så skön! Var lika trött igår när jag kom hem från enköping, och trodde då att jag inte skulle drömma.. jo se på fan det gjorde jag. Och drömde om J för första gången på väääldigt länge. Som vanligt så var han efter mig och sa att allt skulle bli bra igen, och som vanligt så var det jag som höll för öronen och med tårarna rinnandes sa jag att det inte skulle fungera... fan hatar dom där drömmarna. Sedan hände det en massa andra saker också, för krångliga att ta upp här. Så hålla tummarna att jag inte drömmer så  mycket i natt? eftersom jag har velat sova sedan kl var fem i dag :P


Red S i dag ! jag var inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara, och det var inge blod eller något brytet, så jag är faktiskt nöjd med min lilla insats där :P en sådan häst är inte lätt att rida, så jag typ trallade runt i ridhuset och bara kände lite på honom.. både trava och galopperra.. ooooo :P haha :) nu är det bara att vänta tills på torsdag så jag kanske ska få rida B ? vi får se vi får se :P


Nu börjar house om två minuter och jag måste kasta lite vatten, se ya !  

Ovido - Quiz & Flashcards