Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Maddä Andersson - 18 mars 2011 20:42

Sitter med kloss iPad och väntar på att vi ska äta. Det blir landgång :) gött!!!! Sedan vet Jag inte vad som händer, ska väl se på film, vykorten of the Corn, eller hur man nu stavar det. Skulle in till tiger i dag, men det avar ju sådant hemskt snö väder så jag åkte inte någonstans, bara upp till stallet, men jag kom inte upp hela vägen, fick ställa mig vid aragons hage, och sedan var jag fast där... Men m en, skulle ha ridit ut med Helena i dag, men inte i det hära snövädret >< är ju där på praktik och jag trivs som tusan !!!! Har ridit väldigt mycket och det har gått bra :)I morgon ska jag åka hem till tiger har jag bestämt, hon ska bjuda mig på fika!! Det tycker jag i alla fall... :pOch jag fattar inte vad som händer med mig.. Jag kan inte sluta tänka på dig, och jag har drömt om dig i natt och det är inte första gången det har hänt, jag vill träffa dig, jag vill så mycket. Men jag antar att jag får bara se vad som händer, fast är vid kompisar, och det trivs jag med :)

Ovido - Quiz & Flashcards