Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Maddä Andersson - 15 augusti 2011 22:33

(Ska försöka med något sådant här, får se hur det går)


Ja, mitt namn är Maddä Andersson, funderar på att byta tillbaka till Madde igen men det känns tråkigt. Jag är 20 år och just nu bor jag i Idre där jag jobbar som kock uppe ¨på fjället. Bor i ett litet kollektiv där det just nu bara är jag och carro och så christian. Jobbar just nu som kock på Pernilla Wiberg Hotell men har även varit på Wärdshuset och så har jag hoppat in på Golfkrogen när det behövs.  Vad mer kan man skriva om sig själv?


Annars så gör jag inte så mycket mer här uppe, finns inte så mycket annat att göra.

Av Maddä Andersson - 15 augusti 2011 14:11

34 dagar kvar sedan åker man hem! Ska bli så grymt skönt, har verkligen hemlängtan som fasiken!


Har precis duschat, börjar jobba om ca 2 timmar så jag kan sitta ett tag till i soffan och se på teve. Godissugen som fan är jag också! Men orkar inte gå ner i regnet för att köpa något så jag får leva utan godis. Men det är ju bara bra eller?


nä nu ska jag försöka få mitt hår torrt.


hej svejs!

Ovido - Quiz & Flashcards