Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Maddä Andersson - 16 augusti 2011 20:45

Hmm, min första kärlek. Jag vet faktiskt inte. Man var väl alltid lite småkär när man var i högstadiet, det var då jag "började" med killar, eller vad man nu kan säga. På mellanstadiet var killar inget som jag tittade efter, slog mest bara med dom :P


Men helt ärligt så tror jag att det var macke johansson som var min första kärlek. Andra som man hade innan kan man väl inte säga att man var riktigt kär i, bara lite tonårshormoner som satt igång. Men Macke var min första kärlek, dock att det inte höll så länge och att jag blev en riktig jävla bitch efteråt, är en annan historia. Men nu känns det som att vi har lämnat det bakom oss :) Om inte, så säger jag förlåt, hade jag varit lite visare, så hade jag inte reagerat som jag gjorde.

Ovido - Quiz & Flashcards