Alla inlägg den 15 november 2009

Av Maddä Andersson - 15 november 2009 21:50

I dag har jag inte gjort något, tittat på teve, såg en film som jag har velat sett i flera år. Stargate. Nöjd är jag med den, helt en sådan film som jag tycker om. Sedan såg jag på reprisen av Grey's Anatomy, eftersom jag missde det i onsdags, och min mcdreamy får bara inte sluta !!!!! och efter det var det Top Model, hon som jag gillade åkte ur, men min lilla allison är kvar :D längtar till nästa vecka då är det final !


men dagen har gått fort, jag har även börjat på att skriva igen. håller ju på att skriva om en novell, men jag har varit så omotiverad till skrivandet att jag har inte haft ork. men i dag tvingade jag mig helt enkelt till att göra det. och det känns bra :) även om jag bara har suttit inne och inte gjort något så jag har gjort lite. det säger kuratorn att det är jätteviktigt, börja i små skalor. Och så var jag ju ut med lillen i går, men det var inget väder, blev dynsur så fort vi kom ut i skogen, och jag tömkörde i mina RIDSTÖVLAR !!! aj aj AJ, säger jag bara >< är fan som att vandra i högklackat.


och mina tankar har varit lätta i dag, är bara orolig nu när jag ska gå och lägga mig. Det är oftast då som tankar kommer och går. Men jag har ett sätt som gör det bättre, jag somnar medans jag läser. då hinner man inte tänka. Bara drygt när man får en stor och tung bok rakt över näsan bara >< :P


men nu ska jag sova puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards