Alla inlägg den 16 november 2009

Av Maddä Andersson - 16 november 2009 21:45

  



Jadu, nu har jag spelat Tomb Raider Underworld för första gången i mitt liv. på Wii också, kul som fan var det, men när man skulle simma var det inte så kul :P men så när jag skulle ha ihjäl den där jävla bläckfisken, så hade jag gjort en sak som jag skulle ha gjort senare, och det var sparat så det gick inte att göra om det. så då tänkte jag att jag skulle ta och göra om allt, för det skulle ju gå snabbt eftersom jag redan hade gjort allt, men då skulle daniel och sara åka och handla så då åkte jag med så dom fick skjutsa hem mig. men ska nog bränna ut spelet så jag kan spela det hos robin. vill även klara ut mitt spel hemma med mamma, Anniversery, men jag har fastnat på ett ställe och det går bara inte att komma därufrån >< fy fan säger jag bara !


ska nog ta och sjunga i morgon, men det vete fan hur det bli, vill ju se brorsan när han spelar hockey, jag vill se på House i morgon, och jag vill sjunga. har inte gjort det på snart två år. saknar det som fan.


men nu orkar jag inte skriva mer, gör jag det kommer jag att gå ner i det där jävla hålet igen, och det orkar jag inte, har inte varit där på riktigt nu i några dagar :)

Av Maddä Andersson - 16 november 2009 08:04

jadu, har sovit så oroligt i natt. Drömde att det var en mördare i smedjebacken, och jag skulle få från robin till skolan och jag var helt själv. Mördaren sprättade upp magen på folk när han tog dom, och det var bara små pojkar som han gjorde det på, men livrädd var man. Fan, måste sluta läsa mina kriminalromaner på kvällarna ><

Sedan så har jag legat med Alex Karev, från Grey's anatomy. eller jag vet inte om vi låg med varandra, något gjorde vi innan vi sprang runt och gjorde en massa andra grejer. fan att det ska vara så svårt att tyda drömmar och att KOMMA IHÅG dom, det är det svåraste. Och så väckte katten mig när kl var tre i natt och jag brukar inte ha svårt att somna om, men nu låg jag och vred och vände på mig i säkert en timme eller mer.


Och så när man vaknade i morse så var man inge pepp alls. Missade en massa saker som skulle med till skolan, fick springa runt och ha mig, sprang till och från bussen två gånger innan jag fick med mig det nödvändigaste, slutade med att man var svettig som fan när bussen väl kom. hatar sådana här morgonar, där allt bara går fel, och jag har ingen bra känsla för resten av dagen heller ><


men men, det är väl bara att stå ut antar jag... ><

Ovido - Quiz & Flashcards