Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Maddä Andersson - 18 maj 2009 09:00

just nu sitter jag i skolan. Tråkigt som fasiken, för jag har en massa saker som ska lämnas in ! sitter nu med en resonerande text som ska in i svenskan. Den skulle vara klar alldeles efter jullovet... det är ganska länge sen den ! ^^ fan, skolan börjar bli för mycket nu ! Tycker inte om klassen riktigt. Har ånget nästan varje dag. men det är bara att hålla ut nu. Våran glipa har blivit större nu, så nu känns det inte lika hemskt längre. Även om jag faktiskt vill att allt ska vara som förut. Men det kommer det inte att bli.


Nä, vad ska man göra nu, fortsätta med skolan, eller helt skita i det? Har ingen lust att få underkänt... Blir att åka hem till johanna i dag, ska kolla över vilka låtar vi ska sjunga på skolavslutningen sen :) blir till att titta på när hon tränar, tur att det inte är jag som ska hoppa runt x)


Men nu måste jag väl forstätta med den här skiten >< vill ha sommarlov, vill vara ledig, vill till hästen !

 och så serverade jag anders bagge i lördags ^^


"Att fråga en man i en mask vem han är, är som att fråga vad han är"

Ovido - Quiz & Flashcards