Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Maddä Andersson - 28 maj 2009 09:19

sitter i skolan ju, vet inte riktigt vad vi ska göra, har samhällskunskap i alla fall..


Blir nog att sova hos fia i dag, har inte bestämmt mig än, men jag vill inte vara hemma känner jag... Ska ju försöka gå ner i vikt, har fått ett träningsprogram av läraren. Morsan bryr sig inte ett skit om att jag vill få bort fett. Hon säger bara att jag är tjock, bryr sig inte om hur det skadar mig. Fan hon har aldrig brytt sig om hur jag känner.


jävla regnväder ! >< kan det inte ta och bli sorligt och fint någongång ? Fast det är typ dyster som jag känner mig nu. men men... livet kan väl bli värre, och det kan väl bli bättre, har bara ingen aning om vilken väg det kommer gå åt..



i dag har jag ingen ork

Ovido - Quiz & Flashcards