Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Maddä Andersson - 20 maj 2009 09:17

I dag ska vi fira att carro har fyllt 18 år. I går var man taggad som fan, men nu är man det inte så värst ^^ men det släpper nog när man väl börjar dricka :)


Ganska tråkig dag i skolan i dag, vet inte riktigt vad man ska göra. Sommarlovet är så nära, men det känns som att dagarna släpar sig fram. Men när den väl kommer så har man fullt med läxor som man måste göra. Det suger ganska bra >< hahah ! nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva, skriver bara nu för att fördriva tiden som går så segt.


Kommer inte att komma till hästen förens i morgon kanske, det beror på när man kommer hem från sunnansjö. på tal om sunnansjö så ska jag göra mig alldeles fin så ska jag gå och spöa honom och henne för att jag inte får tillbaka mina kläder ! >< dom har legat där i ett år nästan, har inte fått tillbaka kläderna än !dryga fisken kan man ju säga !men men sånt är väl livet antar jag.


Sedan på fredag är det balen och vi ska servera. men dom där jävla ettorna ska också servera. Det vill inte vi. Det har alltid varit så att ettorna står i köket och tvåorna serverar. men nu ska några ettor stå i köket och resten ska servera med oss. Hallå ? vi vilke ju åxå serverna förra året, men vi har gott och väl fått vänta tills nu. Varför kan inte ettorna i år också vänta för ? arrhhh ! >< Och på söndag ska man jobba på tolsvbo igen, lunschbuffe, ganska tråkigt.. men mne, man får ju lite pengar i alla fall.


nä i kväll är det party party party !

Ovido - Quiz & Flashcards