Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Maddä Andersson - 15 oktober 2010 21:31

Sitter hemma hos tiger nu, sitter i hennes tigertofflor.. varmt <3

men kallt ändå, längtar tills i morgon när man kan sätta sig i bastun hemma ! varmt och skönt.


i dag har jag väl inte gjort så mycket. lärde mig att man måste svälja tabletter med vatten eller något... den fastnade väl någonstans i strupen och löstes upp, vilket ledde till att jag.. hm.. spydde... ingen skön känsla det ! men har alltid kunnat svälja vad tusan för piller som helst förut. allt från stora ipren till små små p-piller.. tydligen inte längre.

 Red på Blazie i morse, och efter det gick jag ut i skogen och tömkörde lillen. slutade med att vi gick emellan träden och rakt in i skog och mossa. tog ett tag innan lillen lyssnade på mig, men det var väl skit samma. efter ett tag så förstod han att det var jag som bestämde där ute i skogen också. inte bara inne på banan. måste hitta en nosrem också !



Ångest har jag haft i dag. Har haft småångest hela kvällen, det kommer och går i vågor. vill få det att sluta, men jag antar att den enda jag kan skyllla ångesten på är mig. För det är jag som har gjort så att jag får ångest. så då är det jag som måste göra något för att få bort det... men just nu känns det mest som att jag sitter fast, och vet inte riktigt hur jag ska få bort det. antar att det bara är att vänta och se.

Ovido - Quiz & Flashcards