Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Maddä Andersson - 27 maj 2010 12:55

Sitter hemma nu, orkade inte vara på fridlufsdag i skolan så jag tog sovmorgon, fast morsa ringde åtta och sade god morgon, men efter en halvtimme eller så somnade jag om.

Och drömmde en sådan jävla mardröm att jag fortfarande mår dåligt av den. Jag vaknade av att jag skrek och grinade och hade sådan ångest.

Men nu efter ca två timmar så har det släppt väligt bra, men känner fortfarande ångesten jag hade i drömmen. fan,... Så jag ringde till anna och pratade med henne så jag skulle få något annat att tänka på <3


Men för övrigt så jag har köpt mig en bil ! en skrotig och gammal sak, men vad fan gör det :P billig var den och det är ju en första bil, man ska inte köpa den bilen man vill ha eller någon som liknar den. Det ska man inte som första bil.


Och så har jag fått reda på att det skvallras om en av mina kompisar, eller rättare sagt det går ryckten...


En i min klass är med barn ! får dock inte säga vem !


Men men, ska väl ta bilen och rulla runt lite.


Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards