Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Maddä Andersson - 31 maj 2010 08:53

Egentligen orkar jag inte blogga, och egentligen har jag ingen rubrik här. Men vad fan, det är antingen att blogga eller att göra naturvetenskap.. hm vilket alternativ tar man

Men men, helgen har varit mysig :) åkte hem till Tiger i fredags och vi var i stallet och fixade lite sedan har vi spelat ett jävla hästspel som är så där jätteroligt, men man måste klara av det, så nu är det bara att vänta till sista delen på det eländet kommer ut. Blev även medtvingad till borlänge, och sedan åt vi på sibylla :)

Lördags så jobbade jag oc det var skönt att ha något att göra. Det gick bra, och sedan åkte man hem till josefin igen ^^ vi skulle laga mat... det blev inte av , värma lite baguetter i ugnen fick det bli med en kall cider till, det var mums !

och i söndags så borstade vi lite på muffin, och den stackaren har då ingen gått emot med en borste förut... vinterpälsen bara rasade av ! och sedan var vi tvugna att följa med till husvagnen och sätta upp tältet och lägga golvet. Efter det så har det inte hänt så mycket mer.


Jag är grymt trött i dag, även fast jag hade sovmorgon, eftersom jag tog bilen till skolan. Fattar inte vad det är med mig just nu, kände samma i går vkäll, jag hade lite svårt att sova, och jag var nervös på kvällen för ingenting. Rastlös, och det kändes som att en panikångest var på väg att komma. Men men, antar att livet fortsätter frammåt. Får väl lägga mig i tid ikväll och se vad som händer. Nä nu måste jag väl fixa med naturvetenskapen... orkar itne !!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards