Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Maddä Andersson - 28 maj 2010 11:45

Nu sitter man i skolan igen. Skulle egentligen ha kök i dag, men jag är så jävla förkyld och så skulle jag göra en redovisning på draman och göra köksprovet i dag, så jag behövde inte vara med i köket.

Tycker våtran klass är rolig... alla skulle komma in i dag i köket, men det är bara 5 stycken som står där ! Vart fan är resten ? Visst, några har engelska, eller något annat ämne som dom måste jobba med, det gör ju inget. Men resten av klassen ? vi är ju för fan över 20 stycken ! Får mig på sådant lesst humör.....


Och studenten ? halva klassen vill inte vara med... dom ska vara hemma vid boman istället för dom vill inte att det ska bli nå bråk eller sådant. Men det är ju dom som går hem till boman som bråkar ! fan så jävla less på den här klassen ! kan inte hälften av er göra världen en tjänst och gräva ner er själva ? tycker inte att ni skulle behöva komma på frukosten heller, eftersom ni inte vill umgås med klassen när vi ska ut på kvällen och sådant. Varflör vill ni då komma på frukosten + det undrar jag lite grand över.... men men, fitta på allt just nu känner jag.


Kanske ta hand om G i kväll om jag inte följer med till borlänge med josefin, och sedan så har jag bestämt att jag ska sova där ! :d min ängel i alla lägen !

Ovido - Quiz & Flashcards