Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Maddä Andersson - 22 augusti 2010 22:55

Vad ska jag göra egentligen ?

Jag vet att det spelar ingen roll om jag så skriver och frågar hur du mår, eller skriver och säger att jag verkligen behöver min vän.

Du svarar ändå inte.

Varje gång min mobil plingar så hoppas jag att det är du. Bara ett hej, eller någonting... Inte den här tystnaden som är nu.


Jag har försökt radera ditt nummer, men jag kan inte. Jag har försökt radera en massa bilder på oss, har inte lyckats till 100% än, för jag tänker och hoppas fortfarande att du vill börja prata med mig igen, och i sådana fall vill jag har bilderna kvar. Som bilderna på oss när vi var på Halloween, eller då när vi var hemma hos carro... jag har så mycket. För herregud, du är ändå en del av mitt liv. Det är så ensamt utan dig, Jag fungerar inte riktigt, jag vill höra din röst igen, jag vill kunna berätta om min dag för dig, jag vill kunna höra om din. Jag vill ha dom där timmeslånga konversationerna som bara du och jag kan ha.


Snälla, jag saknar dig, och jag vill att du ska börja prata med mig igen.

Jag vill inte fortsätta så här... Snälla, jag kan stå på mina bara knän om det är så...

Ovido - Quiz & Flashcards