Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Maddä Andersson - 2 oktober 2009 12:12

sitter i skolan och har projektarbete. Håller på att bestämma vad jag ska ha för rätter. Går inte så bra. Har bara bestämt vad jag ska ha till varmrätt. Ska komma på starter, förrätt och dessert >< Undrar om jag ska ta och göra det som tiger gjorde :P ? haha.


Sedan i kväll blir det att vara hemma vid robin med folket. Ska äta på sibylla och sedan röka vattenpipa :) Jobba i morgon också. Kommer nog att jobba så jag spyr, känner att jag måste ta och göra något. Har så mycket att tänka på. Jobbet hjälper till att sluta tänka på det.

Men i kväll blir det vattenpipa :) har inte rökt vattenpipa sedan valborg :P



vet inte riktigt hur jag ska göra längre. Allt känns hopplöst mellan oss. Du blir sur så fort jag glömmer något, gör något. Jag vill så gärna vara hemma hos dig, men allt blir så fel så fort jag visar mig. Du blir arg för ingenting. Glömmer jag en hårsnodd vid handfatet, eller ett par örhängen på bordet så blir det ju tredje världskriget. Kan du inte fatta att jag vill att det ska synas att jag också bor där. Jag vill vara hos dig, men så som du uppför dig. Jag är bara så som jag är, jag är lika dan mot alla andra. men det är bara du som vill att jag ska ändra på mig. Så vill du inte att jag ska vara hos dig så säg bara till. jag tål att höra det. Bättre att jag får höra det så, än att gå runt och vara rädd för att du ska se någonting litet som jag har glömt. Du bryr dig inte om roger har hela trappan full i leksaker.

- Han är sex år, du är arton.

Så brukar det låta när jag säger det. Vad spelar det för roll. moa får då plocka undan när hon har lekt. Visst så glömmer hon något, men då är man ju snäll och tar undan det. Man öppnar inte ett tredje världskrig för det. Varför får bara roger visa att han bor hos dig och inte jag ? Jag vill sova i min säng, jag vill vara hemma hos dig. men så som du är så kommer det inte att hända. Jag kan inte minnas när jag sov hos dig sist. Och allt är ditt fel ! Fan jag hatar det här ! Ser du inte hur illa du gör mig?

Men du är blind, du tänker inte, det har du aldrig gjort.

Så, jag tror inte att du kommer få se mig på ett tag...

Ovido - Quiz & Flashcards